Morro Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 mam problemik gdyż nie umiem zrobić, aby dźwięk powtarzał się co jakiś czas, ale gdy postać przestanie się poruszać aby ustał sprawdźcie cały opis objectu bo sam dużo już próbowałem. po kliknieciu albo dzwiek jest tylko dwa razy, albo nawet po ustaniu rozlega się. proszę o pomoc. KOD USUNIETY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Step if keyboard_check(vk_left) play_sound if keyboard_check(vk_right) play_sound Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 to klika się myszą na kratke i koles podaza, nic klawatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 To czemu nie dasz ze jak ma speed>0 to jest dzwiek a else go nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Bo nie znam sie za bardzo na skryptach Zaraz popróbuje znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 if speed>0 { sound_play(nazwadzwieku) } else { sound_stop(nazwa) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 if (zapierdalaj=true) {sound_loop(step)} PS. czemu rozdajesz moje tajnie strzeżone przykłady :P Edit: if (global.zapierdalaj) { /* cenzura :P */ image_alpha=0.7 if ! (sound_isplaying(sound2)) sound_play(sound2) } else { image_alpha=1 sound_stop(sound2) } @ Down Co się burzysz mój kod :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 @up: jeszcze zapomniales dodac else i sound_stop. PS ale ty masz poczucie humoru :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 To teraz ja mam pytanie jak sprawdzić długość dźwięku w gm ? @topic: Tak będzie lepiej: if (alarm[0]=-1) alarm[0]=6 i w alarm 0: sound_play(sound) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ok załatwione, działa.. zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi