Luki Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 wszystko już mam tylko nie wiem jak zrobić, że , gdy jest pasek życia to żeby nie raz mi się odjeło życie, a po tem, wcale.Tylko, że, gdy dotknie mnie przeciwnik pierwszy raz to mi się będzie odejmowało życie i jak drugi raz to też i jak trzeci to też itd.Szukałem już ale nie mogłem znależć. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 o co ci dokladnie chodzi? napisales to dosc ze tak powiem... niezrozumiale :P EDIT: hmm... chyba zrozumialem xD w zakladce control masz klocek ze sciana i strzalka - skorzystaj z niego oraz z alarmow xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 W kolizji z przeciwnikiem daj code: lives -= 1; Chyba oto ci chodzi? Wytłumacz to jaśniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 @andrzej: tak tak... i wtedy bedzie tak: lives: 5 ----------ssssrrrrrruuuuu-----------> -500 <_< pozatym... PASEK ZYCIA A NIE ZYCIA! <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 u potworka ustaw: create dotknal=false kolizja z bohaterem if (dotknal=false) {health-=10; dotknal=true;} O to chodzilo? Oczywiscie health-=10 ustaw jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 @Luki: dobrze ci radze skorzystaj z place_meeting oraz z alarmow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 wszystko już mam tylko nie wiem jak zrobić, że , gdy jest pasek życia to żeby nie raz mi się odjeło życie, a po tem, wcale.Tylko, że, gdy dotknie mnie przeciwnik pierwszy raz to mi się będzie odejmowało życie i jak drugi raz to też i jak trzeci to też itd.Szukałem już ale nie mogłem znależć. :crying: Jakim algorytmem szyfrowałeś ten post ? Bo nic nierozumiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 omg jemu chodzi o to ze zycie odejmuje sie tylko przy pierwszym dotknieciu potwora, przy drugim juz nie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Nie mi chodzi o to żeby sie powtarzało.Naprzykład, gdy przeciwnik zada mi obrażenia, to jak ponownie mnie dotknie to też mi odejmie życie. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 @Up: Ja przepraszam, ale do cholery - czy kolizja nie jest zapętlana?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Sory, ale musiałem założyć nowe konto. ;) A tak to o co ci chodzi z tą pętlą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ze sie cos powtarza w nieskonczonosc xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Nie wiem,ale u mnie się nie powtarza odejmowanie życia. :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zalezy gdzie to dasz bo kolizja z obiektem to jest w kazdej milisekundzie jak go dotyka, po prostu caaaaly czas, dasz np health-=1 dotkniesz przeciwnika i sru na -500 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Dzięki andrzej1_1.Sprawdziłem twój script i działa.Ale mam jeszcze jedno pytanie.Jak zrobić że gdy mnie dotknie przeciwnik to mi się odejmie życie i trzeba potrzekać z pięć sekund żeby mi odjeło ponownie życie.Teraz jaśniej powiem o co mi chodzi :P : Chodzi o to że,gdy przeciwnik mnie dotknie to jeśli nie minie pięć sekund i mnie dotknie to mi się nie odejmie życie.Tylko życie mi się ponownie odjęło musi minąć pięć sekund od zadanych mi obrażeń w cześniej.Może troche trudno to załapać,ale inaczej nie umiałem sformułować tego posta. :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zrob to na alarmach i jakiejs zmiennej :P Dajesz w przeciwniku np. uderzyl=0 przy kolizji z bohaterem odjecie zycia (jesli zmienna uderzyl=0) i zmienia zmienna na uderzyl=1 i jakis alarm np na 50 stepow. noi w tym alarmie wracasz ta zmienna na 0 i voila, gotowe :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Troche rozumiem o co ci chodzi,ale mógłbyś, albo ktoś inny jaśniej? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łuki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 odpowie ktoś? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 w przeciwniku ustaw: create uderzyl=0 kolizja z bohaterem if (uderzyl==0){ health-=10; uderzyl=1; alarm[0]=50; } alarm0 uderzyl=0 tak ci wytlumaczylem co powiedzial stig ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Dzięki! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się