RcE Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Witam!!! Problem polega na tym że chce aby zniknął mi murek dopiero przy dotknięciu z postacią i to dopiero po okreśonym czasie lub aby się zamienił dany murek przy dotknięciu na inny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Stwórz jakiś object. W tym objecie w CREATE: global.czas=1 alarm[0]=(ilość czasu ustalonego przez Ciebie w chyba klatkach 24/s) w ALARM 0 global.czas=2 KOLIZJA POSTACI Z MURKIEM (w murku) if global.czas=2 { instance_destroy } if global.czas=1 { speed=0 } Powinno działać, chyba że coś pokrzaniłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RcE Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 czy ten kod działa na zniknięcie wszystkich murków czy na jeden ?ponieważ z robiłem tak aby znikały mi wszystkie obok , przy dotknięciu tylko jednego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Yyy a po co ta zmienne global.czas ?? Bo nie rozumiem... ustaw w murku w create zmienna na true wtedy w kolizji z graczem if zmienna=true alarm[0]=(jakis tam czas twoj) zmienna=false a w alarmie 0 to co ma sie tam stac z tym murkiem po tym czasie chyba ze ja cos pochrzanilem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się