Skocz do zawartości

Znikanie murków przy dotknięciu z postacią .


RcE

Rekomendowane odpowiedzi

Stwórz jakiś object. W tym objecie w CREATE:

 

global.czas=1
alarm[0]=(ilość czasu ustalonego przez Ciebie w chyba klatkach 24/s)

 

w ALARM 0

 

global.czas=2

 

KOLIZJA POSTACI Z MURKIEM (w murku)

 

if global.czas=2 {
instance_destroy
}

if global.czas=1 {
speed=0 }

 

Powinno działać, chyba że coś pokrzaniłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy a po co ta zmienne global.czas ?? Bo nie rozumiem...

ustaw w murku w create zmienna na true

wtedy w kolizji z graczem

if zmienna=true

alarm[0]=(jakis tam czas twoj)

zmienna=false

 

a w alarmie 0 to co ma sie tam stac z tym murkiem po tym czasie chyba ze ja cos pochrzanilem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...