Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam! Mam kolejny beznadziejny problem: mam obiekt (lufę czołgu), który się obraca dookoła własnej osi. I tu pojawia się pytanie jak zrobić, żeby pocisk pojawiał się na końcu lufy, uwzględniając jej obrót? Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam Pablo_4649 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 i=instance_create(x+lengthdir_x(50,direction), y+lengthdir_y(50,direction), pocisk) i.direction=direction i.speed=12 za 50 podstaw odległość w której ma się tworzyć pocisk :lol2: ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 O dzięki Marek! Mam pytanie czy lengthdir to odległość w px w kierunku direction? EDIT: Nawet prawie trafiłeś z tymi 50px. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 NO :P ...Marek.:whip: Edit: @ UP nawet trafiłeś bo wczoraj się poiłem wiedzą z helpa na ten temat :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się