Skocz do zawartości

Zablokowane Strafe'owanie


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

daj eventy strzalek i:

daj w evencie strzalka w lewo(bez strzalki)

klocek jump to a given position (zakladka move) i x: -[ilosc pixeli] y:0 i zaznacz relative ;)

i nie kradnij mi pomyslu na engine'a :lol:

EDIT: a nie to sory zle zrozumialem posta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypisuj mu po prostu pozycję myszy na osi x.

CODE

x = mouse_x;

 

 

 

Zasadniczo chyba się nie zrozumieliśmy:

chodzi mi o cos takiego - mam zrobione tak ze jak wcisne kursor up to dodaje speeda i on idzie w kierunku mouse_x, mouse_y. A chce że jak wcisne left/right to zeby obracał się względem pozycji kursora.

 

M@ti002 to wyżej jest do posta Dark Maximala:)

 

O juz wiem jak to powiedziec - jak wcisnę left albo right i będę trzymał to żeby zatoczył kolo wokół kursora! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, nie zrozumiałem pytania. ;p W takim razie:

(Step)

dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

if (keyboard_check(vk_left))
{
x = x+lengthdir_x(5,dir+90);
y = y+lengthdir_y(5,dir+90);
}
if (keyboard_check(vk_right))
{
x = x+lengthdir_x(5,dir-90);
y = y+lengthdir_y(5,dir-90);
}

Powinno działać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...