Skocz do zawartości

Zablokowane Podążanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki problem: zrobiłem obiekt, który podąża za kursorem. Niby wszystko jest ok ale chciałbym aby zawracał nie od razu w stronę kursora, ale zwiększając lub zmniejszając kąt poruszania. Próbowałem tak:

if direction<point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
{
direction+=1
}

else if direction>point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
{
direction-=1
}

Ale obiekt w niektórych przypadkach "wariuje" - kręci się w kółko, po czym dalej podąża za kursorem. :(

Czy ktoś wie jak można to naprawić? Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam Pablo_4649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za doubleposta, ale mam nowy problem, i może ktoś jednak umie mi pomóc, a nie będę zakładał nie wiadomo ile tematów.

 

Mam obiekt, który się porusza i obiekt, który ma być "przyklejony" do niego.

x=obiekt2.x
y=obiekt2.y

Jednak gdy się poruszam obiekt przesuwa się trochę względem tego, do którego ma być przyklejony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...