pilar36 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 po sciagnieciu przykladu sami zobaczycie co jest nie tak https://gmclan.org/up1033_4_przyklad.html Help... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 ale o co Ci chodzi żeby te strzałki się obracały dopiero po dotknięciu ściany czy jak bo widze tyle że one obracają się za jedną... hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 chodzi mi o to, zeby kazdy sprit byl traktowany jako oddzielny obiekt, a nie gdy 1 strzalka sie obroci to wszystkie za nia :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 widziałem ten przykład i nie wiem po co wczytujesz te strzałki z zewnątrz, zrób sobie sprita strzałke i w tym obiekcie strzałka pokombinuj w kolizji ze ścianą, żeby zmieniał się przez: image_xscale=(tu wartości 1 albo -1 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 owszem, zrobilbym sprity w grach, ale ich jas za duzo, i gra odpalalaby sie przez 10 minut - i zajmowalaby duzo pamieci.... wczytywanie to lepszy sposob :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 O to ci chodzi?? https://gmclan.org/up1838_11_przyklad.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 no tak o to, tylko ze wtedy to po odbiciu pobiera obrazek z exe a nie z pliku..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 ale to przecież nic nie obciąża, nie wiem czemu się uwziąłeś na te pbieranie z exe <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Zrobiłeś głupi błąd, sprite0 dotyczy wszystkich obiektów, więc jeśli zmieniasz sprite0 w jednym obiekcie, to w innych też się zmieniają, lepiej wczytaj sprite0 i sprite1 na poczatku, a potem zmieniaj sprite (nie wczytuj) w obiektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 heh, nie bardzo zrozumialem - chesz aby po odbicu sie objekt zmienial sie w kolejny obiekt? Juz to probowalem, wyskakuja mi bledy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Nie o to mi chodzi. Twoje obiekty maja ustawione sprite0, gdy wczytujesz coś do sprite0, sprite0 się zmienia, a poniewarz sprite0 jest ustawiony we wszystkich obiektach, wszystkim zmieniają się sprity. Zamiast ponownego wczytywania obrazka i ustawiania go jako sprite0 przy każdym odbiciu, na początku wczytja sprite0 i sprite 1 w jednym obiekcie kontroli, a potem w strzałkach zmienja poprostu sprity (nie wczytując nowych). Mam nadzieje że rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 <_< yyyyyyyyy.... juz nic z tego nie rozumiem ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 OMG to dziala!! Dzieki, ty tez jestes moim BOGIEM!! :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się