TeoTN Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 jak zrobić żeby we wszystkich otwartych klientach dany obiekt miał tą samą pozycję (jeżeli istnieje)??? Używam 39dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Jeżeli obiekt istnieje to w gml'u : if object_exists(nazwa_obiektu) Natomiast zeby obiekt mial ta sama pozycje musisz najpierw zapisac wspolrzedne x i y powiedzmy za pomocą writeshort i odczytac je mozna to zrobic na mase roznych sposobow ciezko wytlumaczyc sciagaj przyklady i kombinuj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 I to ma być pytanie zaawansowane? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A początkujący korzystają z ddl'i??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A początkujący korzystają z ddl'i??? Zalezy co rozumiesz przez korzystanie... pobranie dll'a i wgranie skryptow do gry ? Czy umiec cos z tymi skryptami zrobic ? No ale dobra nie robmy offtopa nie wazne jakie pytanie dla jednych zaawansowane dla drugich poczatkujace ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 tomalas: A możesz podać chociaż ze dwa sposoby odczytu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 readbyte(0) x=readshort() y=readshort() Jezeli jest to gra na dwoch moze napisz szczegolow troche jezeli jest to poloczenie tylko miedzy hostem a klientem warto sobie ustalic zmienna globalna kto jest hostem a kto klientem przy laczeniu do gry... wtedy powiedzmy w obiekcie gracz_host ustawiasz ze jezeli globalna to host to zapisuje swoje wspolrzedne a jezeli nie to czyta w obiekcie gracz_klient jezeli globalna to host to czyta swoje wspolrzedne a jezeli nie to zapisuje je chyba nie pomylilem nic ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Konkretnie to to jest masowy hack'n'slash :) A to jest mi potrzebne żeby itemy były na jednym miejscu (zbroje itd.), a nie że u każdego jest osobny item, i nie widać go u innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 czy mógłby ktoś zamieścić jakiś przykład??? PS sorx za double-post ale nie radzę sobie z tym pioruństwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 co to jest readbyte(0)? Wszystkie funkcje odczytujące wartości z buffora nie mają argumentów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 sorx za double-post ale nie radzę sobie z tym pioruństwem To po co sie za to zabierasz, ja nie radze sobie z 39dll więc korzystam z soc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 @up&@upup: czy wy koniecznie musicie sobie nabijać posty? To nie chat! Oczekiwałem odpowiedzi na konkretne pytanie a nie dyskusji na temat czy readbyte ma argumenty, albo co powinienem robić bądź też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się