Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 No własne zapomniałem skryptu:P co napisać żeby hero przeskakiwał o klatkę o rozmiarze 16 w górę albo w dół w lewo i w prawo. Nie śmiejcie się ale ja naprawdę zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 x += 16, x -= 16, y += 16, albo y -= 16? Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Supavader Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 przeciez to w FAQ pisze O_o 16. Jak zrobić aby postać przeskakiwała o 24 pixele w prawo, lewo, górę i dół? W "step" postaci, która ma się poruszać: kod: if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=24 if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=24 if keyboard_check_pressed(vk_up)y-=24 if keyboard_check_pressed(vk_down) y+=24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Dzięki. A jak to zrobić żeby enemy też sie tak poruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Tak samo tylko że ruch powinien być planowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Tak tylko że ja chce żeby enemy szedł w stronę obj Hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 No to porównaj pozycje i przesuń obiekt enemy w stronę hero. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 move_towards_point(x,y,sp) :P Pozdrawiam Marek :) Wesprzyj się tym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Nie, move_towards_point się tutaj nie nadaje, a dlaczego to przeczytaj sobie kilka ostatnich postów - tylko tym razem ze zrozumieniem. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Jejku ale mi Chodzi o to żeby obj_enemy chodził tak samo jak obj hero a przy okazji podchodził do niego. A jeszcze mam drugi problem mianowicie jak na roomie w jednym miejscu postawić dwa obiekty? ee dobra wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 No to porównaj pozycje i przesuń obiekt enemy w stronę hero. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Można jaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Tak, porównaj x i y obiektu enemy z x i y hero i dodaj odpowiednio x i y do pozycji enemy - w zależności od strony po której się znajduje. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 :mellow: Teraz to nic nie kumam w step enemy mam walnąć koda ale jakiego? To już morze lepiej niech obj enemy chodził w losowym kierunku(a jak będę blisko niego to mnie zaatakuje znam ten skrypt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 albo zrób sobie ten move_towards_point tylko z opóźnieniem np. 1 ruch na 2 sekundy alarmem XP ale nie jestem pewien czy by to zadziałało bo jeszcze nie próbowałem XP edit : no spróbowałem i co mogę powiedzieć. nie działa to co ja napisałem XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Jezu. Gotowca podaje i go zakodować nie umie. if( x < hero.x ) x += 16; else if( x != hero.x ) x -= 16; To samo dla y. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A jak go spowolnić żeby np: po sekundzie bo on błyskawicznie jest we mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ustawić timera aka alarm i uzależnić od niego kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Tak coś takiego mi wyszło http://www.gmclan.org/up2386_11_zle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ty zrobiłeś że jak pod nim i nad nim przelecisz to idzie za toba. zrób to samo tylko ze w boki :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ustawić timera aka alarm i uzależnić od niego kod. Już nie pozdrawiasz? :( no ale dokładnie, alarm np. na 5 a w nim lukasz czy x jest wieksze czy mniejsze od x bohatera, jak jest mniejsze to x+=5 else x-=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się