kalis Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 jak zrobic zeby majac dany path stworzony np path_0 i obiekt player i zeby ten obiekt poruszal sie z predkoscia global.predkosc ktora jest zmieniana przez suwak .. dziala mi to tylko jak umiesicilem path_start(path_0,global.predkosc ,0,1); w create a mi chodzi zeby to obiekt poruszal sie w zaleznosci jaka predkosc zostanie ustalona suwakiem(predkosc moze byc zmieniana w trakcie poruszania sie) jak zrobic zeby zamist zmiennej global.sekundy=0 wypisywalo 00 np 7 sek a pisalo by 07 i przy zmianie na 8 sec przechodziloby na 08 itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 20 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 Jeśli chodzi o to drugie to jest przykład timera (chyba autorstwa Nicolasa) na GMClan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 20 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 sly znaklazlem tylko stoper ale tam tez jest wartosc 1 ,2 ,3 zamiast 01,02,03 mam nadzieje ze ktos mi pomoze z 1 i 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 20 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 W draw daj: if global.sekundy==0 { draw_text(x,y,"0"+string(global.sekundy); } else { draw_text(x,y,global.sekundy); } To chyba będzie dobrze, ale nie jestem pewny bo pisałem z pamięci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 20 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 dzieki nicolas zaras przetestuje lecz mialbym prosbe duzo o pomoc z tym path bo jak z tym sie uporam to szybko wyjdzie demo i bedziecie mogli ocenic czy jest sens robienia dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 21 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2004 Tu chyba by trzeba to do stapa dać bo w create będzie się poruszało z szybkością jaka była ustalona przy tworzeniu objectu(podczas gry). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 21 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2004 jak dalem to to step to mi wogole nie lecialo ;/ moze ktos jednak bedzie wiedziec co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2004 Spróbuj dać w Draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 22 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 nic nie daje ani w step ani w draw ... moze napisz inaczej te pytanie to ktos moze juz sie z tym spotkal mam 3 obiekty 1. suwak zwieksza speed 2. -||- zmniejsza 3. postac postac w create ma speed=0; i chcem zeby jak zwoieksze speed to postac zacznie mi poruszac sie w kierunku okreslonym w path a jak zmniejsze do 0 to sie zatrzyma .. pozniej jak dam znowu wieksza predkosc wznowi swoja trase moze teraz ktos bedzie wiedziec co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 22 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 path_start(path,speed,endaction,absolute) Starts a path for the current instance. The path is the name of the path you want to start. The speed is the speed with which the path must be followed. A negative speed means that the instance moves backwards along the path. The endaction indicates what should happen when the end of the path is reached. The following values can be used: 0 : stop the path 1: continue from the start position (if the path is not closed we jump to the start position 2: continue from the current position 3: reverse the path, that is change the sign of the speed The argument absolute should be true or false. When true the absolute coordinates of the path are used. When false the path is relative to the current position of the instance. To be more precise, if the speed is positive, the start point of the path will be placed on the current position and the path is followed from there. When the speed is negative the end point of the path will be placed on the current position and the path is followed backwards from there. Jako speed wstaw jakąś zmienną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 22 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 ja tak juz robilem ... i nie dzialalo obiket stal w miejcu chyba ze byl umieszczony w create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 22 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 path_speed Speed (in pixels per step) with which the path must be followed. Use a negative speed to move backwards. to może tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 22 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 tylko gdzie to wstawic do step?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 22 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 No może być w Step'ie. To zależy jak i gdzie się później do tego odwołasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Grudnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 Kalis, doszły pm'y, ale zapomniałem odpowiedzieć. :) Sprawa wydaje się prosta, w create dajesz path_start, a w step: path_speed = speed; update: Nie zauwazylem, ale Sly pare postow powyzej podal juz rozwiazanie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 22 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 ranma i o to chodzilo ;] dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się