Skocz do zawartości

Skalowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Phfi, jak nie masz przykladu to zaprzestajesz kminienia? Przeciez to juz nawet zabawne nie jest :/

 

Skrecanie w lewo w takim rzucie od tyłu, jest silnie zależne od silnika na jakim stoi gra. Zeby napisac dla ciebie takie exa~ trzeba by napisac wiekszą czesc silnika, która najpewniej poprostu buchniesz i podpiszesz jako własną.

 

Co do takiego skretu, to IMHO skala sprite'a powinna byc wprostproporcjonalna do dystansu od gracza, i w momencie skręcania zmienia sie sprite na widok z boku. Wszystko poparte dobrze postawionymi warunkami wywołującymi sie w momencie najazdu przeciwników na waypointy, i powinno smigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...