Skocz do zawartości

strzelanie wroga


Dzefrej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

OK, dzięki działa :D

ale jak mnie ten wróg zabije i pojawiam się na początku planszy to on znów strzela :(

Help plx

 

if distance_to_object(bohater) > wartość

{

akcja strelania= false

}

 

:)

 

spróbuj a tam w tym pierwszym przy akcji strzelania daj =true chyba się nie skopie

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lowrider

Trzeba jeszcze else dodać,i najlepiej na zmiennych:

Create:

strzal=true

Step:

if (distance_to_object(przeciwnik) <=100)
{
strzal=true;
alarm[0]=2*room_speed;
}
else
{
strzal=false;

}

Alarm 0:

if (strzal=true)
{
instance_create(x,y,pocisk);
alarm[0]=2*room_speed
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create object Opponent Event

fire=0;

Step object Opponent Event

if (point_distance(x,y,player.x,player.y)>100) // Jezeli odleglosc jest większa od 100
{
fire=0;
} 
else // Inaczej
{
    fire+=1; // zmienna fire zwieksza swoja wartosc o 1*room_speed na sekunde
    if (fire>=(room_speed/2)) instance_create(x,y,pocisk); fire=0; // tworzy pocisk i zeruje zmienna fire.
}

 

Prosty sposób na pozbycie sie alarmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...