zesio13 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 yo ...mam taki problem ..nie wiem jak to zrobic żeby muzyka grała po 2 sekundach np ....pomożecie :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Jak chodzi o to że co 2 sekundy ma pojawić się dzwięk,to ustaw alarmy i po klopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 nie.....jest wejście ...i po 2 sekundach ZAczyna grać muza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 to ustaw w create alarm[0]=2*room_speed; a w alarm 0 wluz muzyke (sry za bledy ale nie mam polskich znakow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Trzeba ustawić alarm(określony),a gdy nadejdzie czas,grajmy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Sonique, na kit ten twój post, który nie dość ze zawiera informacje które podał HuderLord to w dodatku jest napisany w innym języku? Dodatkowo, moglibyscie mu wytlumaczyc co to jest alarm, i jak sie je wywoluje zeby uniknac nastepnych pytan na ten temat. Alarmy to takie zdarzenia, które następuja w momencie wywołania = tylko i wyłącznie raz, nie tak jak w przypadku Step czy Draw Eventu które są spełniane stricte zawsze = defaultowo 30 razy na sekunde, z mozliwoscią zmiany tej wartości. Alarmy wywołujemy komendą alarm[X]=y; gdzie X to numer Alarm Eventu w tym obiekcie, a y to czas w klatkach za ile Alarm ma byc wykonany. Jeżeli nie wiesz ile y musisz wpisac na 1 sekunde, najprostszym sposobem jest wpisanie: room_speed*z w miejsce y. Tym razem zamiast z podloz wartosc w sekundach do wywolania sie alarmu. Room_speed to nic innego jak szybkosc roomu, czyli czestotliwosc wywoływania step i draw eventów na sekunde. Jezeli ta wartość pomnozysz przez z, uzyskasz czas z sekund do wywołania. W Alarmie X zamieszczasz sound_play(nazwa_dzwieku); aby dzwiek zaczal brzmiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się