BartekGM Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam :thumbsup: , mam problem : https://gmclan.org/up1562_5_przyk_ad.html Pomocy :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 a w czym ci mamy pomóc :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 zakładasz 2 takie same tematy,nie wiemy o co chodzi. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGM Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Proxx : Przypadkowo zrobiłem temat 2 taki sam . Sorry . Chodzi o to : - Na początku gry masz np. 20 rycerzy - Gdy w walce polegnie np . 4 - to w następnej jest o 4 rycerzy mniej (czyli 16) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Zależy w jaki są sposób, jeśli to rycerze typu zmienna rycerze=20 to zmień ją na global.rycerze Jeśli to obiekty to zamiast dawać na nowej mapie nowych to daj tym na jednej mapie persistent Pomogłem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 global.rycerze = 20; repeat(global.rycerze) {instance_create() } Potem kiedy rycerz polegnie odejmujemy 1 od global.rycerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGM Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Nie kapuje . Dajcie przykład <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jak nie kapujesz,to po co ci przykład,jak nic z tego nie zrozumiesz. Idz sobie oglądnij veronice mars=] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Create: global.rycerze=20 atak wroga (-4 rycerzy) global.rycerze-=4 step (w tym co create z rycerzami) if global.rycerze<0 {global.rycerze=0} BTW: Pokaż swoją pracę to zobaczymy jak ci rycerze mają być zrobieni (no chyba, że jeszcze nic nie masz to ci sukcesu nie wróże) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 świetna rada proxxx,ale patrzcie na mój ostatni topic KOPANIE please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGM Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Dzięki Wolfoxer :D o to chodziło! Zamykam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi