Skocz do zawartości

KOPANIE


CP-player

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić kopanie tuneli jak np. w liero? :crying:

Jeśli można to niech ktoś przykład.

 

BEZ PRO

 

 

EDIT:Mam problem w kodzie dlaczego nie działa?to mam w kolizji z terenem

if (keyboard_check(d)&& !position_meeting(x+18,y,all))
|| (keyboard_check(a)&& !position_meeting(x-18,y,all))

pokazuje unknown variable d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopanie tuneli może być, że masz obiekty ziemii (16x16 powiedzmy) i jak kolidują z graczem to się niszczą

 

Edit: tobie wiem co zapewne będzie odpowiadało, był taki przykład zniszczalny teren ale to już dla pro

 

BTW: nie d i nie a tylko ord('d') i ord('a')

 

całość:

 

if (keyboard_check(ord('d'))&& !position_meeting(x+18,y,all))
|| (keyboard_check(ord('a'))&& !position_meeting(x-18,y,all))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 col=make_color_rgb(10,10,10)

draw_rectangle_color(0,0,room_width,room_height,col,col,col,col,0)
draw_sprite(sprite_index,0,0,0)
draw_circle_color(obj_gracz.x,obj_gracz.y,18,col,col,0)

nowy=sprite_create_from_screen(0,0,room_width,room_height,1,1,0,0,0,0)
stary=sprite_index
sprite_delete(stary)
sprite_index=nowy

Nie wiem czy to działa w nie zarejestrowanej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...