CP-player Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jak zrobić kopanie tuneli jak np. w liero? :crying: Jeśli można to niech ktoś przykład. BEZ PRO EDIT:Mam problem w kodzie dlaczego nie działa?to mam w kolizji z terenem if (keyboard_check(d)&& !position_meeting(x+18,y,all)) || (keyboard_check(a)&& !position_meeting(x-18,y,all)) pokazuje unknown variable d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Kopanie tuneli może być, że masz obiekty ziemii (16x16 powiedzmy) i jak kolidują z graczem to się niszczą Edit: tobie wiem co zapewne będzie odpowiadało, był taki przykład zniszczalny teren ale to już dla pro BTW: nie d i nie a tylko ord('d') i ord('a') całość: if (keyboard_check(ord('d'))&& !position_meeting(x+18,y,all)) || (keyboard_check(ord('a'))&& !position_meeting(x-18,y,all)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 dobra jeśli możesz daj przykład ale co z chodzeniem EDIT:mam zniszczalny teren tyle że na pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Dałem chodzenie wyżej a przykład już robie Masz: https://gmclan.org/up1218_4_x.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 dzieki,ale czy nie da sie zrobić że jak mam jeden sprite taki duży teren i z tym objekt? że np.draw_circle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 dzieki,ale czy nie da sie zrobić że jak mam jeden sprite taki duży teren i z tym objekt? że np.draw_circle A nie możesz sobie kupić pro? :P A z jednym wielkim obiektem to ja wymiękam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 pro sobie kupić nie moge,no ale dobra temat do zamknięcia tamto mi wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 col=make_color_rgb(10,10,10) draw_rectangle_color(0,0,room_width,room_height,col,col,col,col,0) draw_sprite(sprite_index,0,0,0) draw_circle_color(obj_gracz.x,obj_gracz.y,18,col,col,0) nowy=sprite_create_from_screen(0,0,room_width,room_height,1,1,0,0,0,0) stary=sprite_index sprite_delete(stary) sprite_index=nowy Nie wiem czy to działa w nie zarejestrowanej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 To już nie ma znaczenia,już nie potrzebuje kopania. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się