REJENT Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Jak zrobić aby obiekt miał taki umysł i niezależnie od ułożenia ścian tak chodził PLIZZhttp://www.gmclan.org/uploader/2097/chodzenie.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 daj patha i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontor120 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Jak ma chodzić sam to path,a jak nie to ja już nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Tak path ale jezeli w czsie gry zmienie ściane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 use-ur-mind. stawiasz w odpowiednich miejsach niewidzialne klocki, ktore podczas kolizji zmieniaja direction potwora o 90 stopni +- = daje to efekt skrecania tak jak to rozrysowales. Zaraz ci zrobie na to przyklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 W takim razie za każdym razem, gdy zmieni się ścianę, trzeba będzie zmieniać pozycję tych niewidzialnych klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Zycie, jednak mozna na to ulozyc jakis algorytm by klocki byly generowane automatycznie, ale nie mam czasu ani checi na pisanie czegos takiego ;/ http://www.toya.net.pl/~ptaki/przyklady/przykladgmc003.gm6 masz to, moze sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dobry pomysł dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się