lion Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Mam pytanie, jak zrobić sytem turowy w grze, chodzi mi o taki system jak np jest w grze Heroes of might and magic, może ktoś wie gdzie znajde taki przykład lub wytłumaczy mi to. P.S. na starym GMC froum było coś takiego ale nie pamietam już tego co tam pisało :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Lion to nawet ja ten temat założyłem na starej gmc :) Odrazu mówię że w jego treści nie było linka do przykładu (Ranma man przesłał mi początki engine). Sam osobiście jeszce w necie nie znalałzem przykładu na grę turową, co mnie troche irytuje bo pilnie takiego potrzebuję ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 (edytowane) Na starym GMC to sadam o tym pisał więc on o tym wie najlepiej. Ale na stronie oficjalnej GMa widziałem grę editable, właśnie turówkę. Możesz podejrzeć w kod, oczywiście, nie namawiając ciebie do lamerstwa. EDIT 1: SADAM! Wyprzedziłeś mnie <_< Edytowane 5 Czerwca 2004 przez Marmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Marmot ta gra na gamemaker.nl nie jest editable :/ Nie wprowadzaj ludzi w błąd... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 To dziwne. Chyba pomyliłem działy. :rolleyes: Ale poszukaj na oficjalnym forum, bo tam widziałem coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 5 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 szukałem ale nic nie znalazlem, same jakieś pokemony ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Moge ci zrobic przyklad ale to moze potrwac kilka dni bo mam w pon - srod. probne matury.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Nowe Literaki są turowe ;) Jesli bardzo chcesz udostepnię ci kod jednak ze zrozumieniem mozesz miec problem :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 5 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Jeżlei byś mógł choosen. Z góry wielkie dzięki. Mój mail to fazer128@gazeta.pl (tego mi chyba usuną za 2 dni) oraz fazer128@wp.pl (tego raczej nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Możesz zrobić pewną dziwną metodą, ale chyba najbardziej skuteczną. Jak jest zmienna 1 to gracz 1 wykonuje ruch, a jak zmienna 2, to gracz 2 wykonuje ruch itd. Chyba rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sparky Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Ja umiem zrobić tylko tury z wormsów (także bez czasu). Robisz 2 variable (czas i tura). Czas to sekundy do końca tury, a tura to czyja jest ta tura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Dzięki, temat można zamknąć bo Choosen mi przysłał pliczek ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi