Skocz do zawartości

Animowane napisy


Grela

Rekomendowane odpowiedzi

Dodaj nowy obiekt i w jego draw:

draw_set_alpha( image_alpha );
draw_text( x, y, text );

y -= 1;
image_alpha -= .1;

if( image_alpha < 0 )
     instance_destroy();

I tworzysz:

i = instance_create( x, y, ten_obiekt );
i.text = 'treść';

Powinno działać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jakieś błędy przy tym drugim kodzie jak wlanczam a dałem poprawną nazwe obiektu coś GM sie czepia nawiasu

 

Coś za szybko te napisy idą i odchodzą HELP ME :crying:

 

Kurde nawet PASEK HEALTHU MI MRUGA CHOCIAZ MU TAK NI USTAWIŁEM JA NIE CHCE TAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jego nr - 80****4 (heh)

a tak BTW: Ziom, ciesz się ze Tymon jest taki cierpliwy bo ja to bym juz cie dawno zjechał -.- zacznij wreszcie troche myslec, nie po to bog dał ci mozg żeby teraz ciagle tam się kisił pod czachą! Tymon dał ci gotowe rozwiązanie a ty nawet nie potrafisz tego przerobić pod własne potrzeby, tylko ciągle beczysz, że "mi nie pasuje ;( zmieniaj az będzie dla mnie dobre!" omg Ktos taki jak ty nigdy nie napisze sam porządnej gry -.-

 

Dla dobra Tymona zamazałem ten numer :P .

Marmot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...