Skocz do zawartości

Animation end


Matyxex

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie w tym problem mam różnie klatek.

Może być na czas, ze np od nacisnięcia ,,H'' zmienna ,,czas'' startuje i po sekundzie zmienia się sprite ,,stand'' skoro nie ma takiego kodu

 

if keyboard_check_pressed(ord('H'))
czas+=1
{
}
if czas=1 
sprite_index = 0

Mam żle ale chodzi mi o coś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym to jednak zostawił w tym biednym animation end

zawsze mozesz zrobic zmienna, ktora przy udezeniu zmienia sie na dana wartosc, a po udezeniu znowu zmieniasz ja na 0.. i dzieki tej zmiennej moglbys ladnie wszystim zarzadzac i panowac nad tym co i kiedy jest wykorzystywane.. albo wtedy bawisz sie w stepie i masz:

if akcja = 0 then

(

if image_index = ilość klatek 1 animacji

jakaśtam akcja

);

if akcja = 1 then

(

if image_index = ilość klatek 2 animacji

jakaśtam akcja

);

if akcja = 3 then

(

if image_index = ilość klatek 3 animacji

jakaśtam akcja

)

 

ja np. w moicg rach na tej zasadzie obudowuję całą AI ;-) może Ci pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...