Matyxex Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Mam problem zatrzymaniem animacji uderzenia. Jaki kod jest na to aby animacja danego sprita się zatrzymała. Aha... animacje uderzeń mają różne ilości klatek. Pozdrawiam :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 image_speed=0 ?? Chyba o to chodzi? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxex Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Nie ma jekiegoś kodu na rozpoznawanie końca animacji? P.S: Jest taki event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Eeee? O co ci chodzi? Chcesz żeby na ostatniej klatce animacja się kończyła? Edit: W Animation End: image_speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxex Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Przecież co ja napisałem wyżej :D - Tak EDIT: Może być ale lepiej by było gdyby jakiś kod był. Pókico THX. Może ktoś inny będzie wiedział kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Czemu chcesz to w kodzie? Oki kod to kod. W Step: if (image_single=numer_ostatniej_klatki) { image_speed=0 } Edit: @Up: No masz w kodzie :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxex Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 właśnie w tym problem mam różnie klatek. Może być na czas, ze np od nacisnięcia ,,H'' zmienna ,,czas'' startuje i po sekundzie zmienia się sprite ,,stand'' skoro nie ma takiego kodu if keyboard_check_pressed(ord('H')) czas+=1 { } if czas=1 sprite_index = 0 Mam żle ale chodzi mi o coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Aj namieszałeś. Mógłbyś podać engine gry? Bym wtedy ci ładnie wszystko zrobił :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxex Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wejdz do wiadomosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ja bym to jednak zostawił w tym biednym animation end zawsze mozesz zrobic zmienna, ktora przy udezeniu zmienia sie na dana wartosc, a po udezeniu znowu zmieniasz ja na 0.. i dzieki tej zmiennej moglbys ladnie wszystim zarzadzac i panowac nad tym co i kiedy jest wykorzystywane.. albo wtedy bawisz sie w stepie i masz: if akcja = 0 then ( if image_index = ilość klatek 1 animacji jakaśtam akcja ); if akcja = 1 then ( if image_index = ilość klatek 2 animacji jakaśtam akcja ); if akcja = 3 then ( if image_index = ilość klatek 3 animacji jakaśtam akcja ) ja np. w moicg rach na tej zasadzie obudowuję całą AI ;-) może Ci pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się