Syliush Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 http://www.gmclan.org/up1864_11_Animacja.html Pobierzcie sobie to i zobaczcie jak animacja chodzi. Co mam zrobić żeby nie było tych fioletowych krech. Edit: Tylko wejdźcie w sprite potem w edit sprite potem kliknijcie show preview i ustawcie szybkość na 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Musisz powiększyć tego drugiego sprita o jeden pixel w dół. Pixel w lewym dolnym rogu decyduje jaki kolor ma być usunięty ( w tym przypadku tło) i jeśli w tym rogu znajduje się noga to gm usuwa ze sprita cały czarny kolor (transpekt) Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 A możesz mi to zastosować na tej mojej Animacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 https://gmclan.org/up152_11_Animacja_fix.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie jak zpowolnić animacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Masz zmienną image_speed i oznacza ile klatek na 1 stepa ma zostać odegrane. Np. 0.1 oznacza 0.1 klatki na stepa: image_speed = 0.1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się