TeoTN Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Czy ktoś wie jak zrobić update dla głównego pliku gry (GM6.1 zarejestr.)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 o co ci sie rozchodzi??????? :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Rozchodzi mu się o: 1.Masz grę 2.Powstaje aktualizacja gry 3.Zamiast ściągać całą grę w nowej wersji ściągasz pliczek w którym zawarte są wszystkie nowe rzeczy (room'y, obiect'y, sprite'y...) 4.Pliczek po uruchomieniu dodaje do gry te nowe rzeczy (room'y, obiect'y, sprite'y...) A jeśli nie rozchodzi mu się o to (o takie coś mi się kiedyś rozchodziło ale nie uzyskałem tam chyba odpowiedzi) to mu się rozchodzi o coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Tak, chodzi o to. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Em, porobić zewnętrzne zasoby? :P Albo stworzyć własny plik z paczką danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Był taki program Patch Maker czy podobnie się nazywał. Służył do tworzenia patchów, czyli jakby aktualizacji. Odsyłam na Google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Był taki program Patch Maker czy podobnie się nazywał. Służył do tworzenia patchów, czyli jakby aktualizacji. Odsyłam na Google. Z tym, że ten program podmienia stary plik na nowy który MUSI mieć wszystko, a jemu chodzi o to, żeby w nowym pliku było tylko to, co nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 myślałem o zasobach zewnętrznych, ale za dużo by tego było, około 300 plików... no i to zwalnia prędkość obsługi, a to jest jedna z rzeczy, na których zależy mi w tej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 ja tez jestem ciekaw jak zrobic taki patcher, nie da sie aktualizowac samego pliku .exe zapewne? w takim razie jak mozna zrobic zasoby z obiektami, skryptami itd., jak je zaladowac do pliku exe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Normalnie? Są od tego odpowiednie funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 a da sie zapamietac gre funkcja GMa, a po sciagnieciu calkowicie nowego .exe ze zaktualizowana gra gracz odpali ten save pod nowym .exe? EDIT \/ aha, ok dzieki. Pisalbym ale narazie mam english XP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Da, ale nie wiadomo czy będzie działać tak jak trzeba. I prosiłbym nauczyć się pisać "po polsku" - interpunkcja, ogonki etc. EDIT Wielki mi problem zainstalować polską klawiaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Da, ale nie wiadomo czy będzie działać tak jak trzeba. I prosiłbym nauczyć się pisać "po polsku" - interpunkcja, ogonki etc. a co jesli stworzymy wlasny skrypt i plik do ktorego bedzie zapamietywana gra, da sie go chyba jakos przystosowac aby rozpoznawal rozne .exe tej samej gry i dzialal calkowicie poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Plik to plik. Możesz przecież plik txt otwierać w notatniku, ale i jednocześnie w takim Wordzie. Kwestia okodowania tego wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 no ale zwykly plik sav nic nie daje, zmienilem obiekt z niesolidnego na solidny i jesli odpale bez save'a to obiekcie nie mozna przechodzic a jesli odpale z savem z poprzedniej gry w ktorej ten obiekt byl niesolidny to nawet pod nowa gra ten obiekt dalej jest niesolidny. Czyli plik sav zapamietuje np. parametry obiektow, musze znalesc wiec jakis inny sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Plik sav zawiera wszystkie zmienne lokalne oraz globalne wszystkich instancji danego roomu (lub wszystkich, jesli room ma persistent) tak wiec oplaca sie napisac wlasny skrypt save'owania, z maksymalna zgodnoscia dla nowszych wersji. mam nadzieje ze rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Plik sav zawiera wszystkie zmienne lokalne oraz globalne wszystkich instancji danego roomu (lub wszystkich, jesli room ma persistent) tak wiec oplaca sie napisac wlasny skrypt save'owania, z maksymalna zgodnoscia dla nowszych wersji. mam nadzieje ze rozumiesz. tak rozumiem :) tylko teraz jak to zrobic? mysle ze na forach GMC bedzie troche tego wiec tam sie porozgladam. Dzieki za pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Zpisujesz zmienne i pozycje obiektów do .ini :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się