bigshark Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Chciałem zrobić coś takiego, że dany obiekt zrobi jakąś czynność, gdy znajdzie się w jakiejś odległości od innego objektu. A ja bym chciał, żebyś pisał z polskimi literkami (wiem, że możesz, bo kilka się trafiło). :] Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 if distance_to_object(nazwa_obiektu) = 'odleglosc' { jakaś_czynność } nazwa_obiektu - nazwa obiektu, do którego ma się zbliżyć inny obiekt (ale to goopio brzmi) =,>,< - tu możesz wstawić różne znaki odleglosc - odleglosc miedzy tymi obiektami w pixelach jakaś_czynność - jakaś czynność, którą wykona obiekt po spełnieniu w/w warunku Troche zamotałem, ale powinieneś się połapać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 11 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Ten znak > lub < jest zły. Jakiś error się pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Przecież to zwykłe znaki mniejszości/większości. Pewnie coś źle wstawiłeś... Pokaż co napisałeś i jaki error ci wyskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 12 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 If distance_to_object(hero) ='>'100 Próbowałem też bez tych cudzysłowów i był błąd, że "unexpected symbol" coś tam. { direction=point_direction(self.x, self.y, hero.x, hero.y,) } A tak to jest błąd, że "error at line 2 position 2: Assigment operator exceped". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Nie jestem pewny, bo nie mam zainstalowanego GM ale to chyba tak: if distance_to_object(hero) >= 100 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Ja mówię że tak: if distance_to_object(hero) > 100 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Mi chodzi o większy lub równy, a nie o większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Nie jestem pewien, ale w GM jest chyba coś takiego jak OR. Można by było wtedy tak zrobić: > 100 or = 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Jak or to tak o ile pamiętam: if distance_to_object(hero) > 100 or distance_to_object(hero) =100 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 < <= == != > >=: comparisons, result in true (1) or false (0) "Większe lub równe" to chyba będzie: ">=". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się