Jaklub Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Dobra, piszę to poraz n-ty. Ale mnie to zaczyna wkurzać. Co zrobić, by kolesie z yoyogames wysłali głupi mail z aktywacją? Chcę spobie upgrade'ować GM-a, a tu guzik - do upgrade'owania potrzebne jest zalogowanie, a ja zalogować się nie mogę, bo nie ma maila z aktywacją. Szukałem na stronie - nie ma... Co zrobić? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Ściągnąć loader? ;P W sumie to rozwiązanie nie wydaje się być złym, jeśli zwrócić uwagę na to, że zapłaciłeś za produkt i nie możesz z niego w pełni skorzystać... Najlepiej jeśli wyślesz maila do adminów o stanowczym żądaniu aktywacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jedynym sposobem skontaktowania się z członkami yoyogames.com jest mojo helpdesk. Mam tam napisać, wybierając opcję "Request for an account"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Mi też to wyskakiwało, a po jakimś miesiącu się zalogowałem i poszło ;f . Kluczyk świeżuchny i działa xd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A mi też nie przysłali e-mail :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się