Skocz do zawartości

Pojawiające się rzeczy


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić takie rzeczy jak "Claun" że trzeba wciskać na niego?? Bo chcę zrobić taki Bonusik i jak klikniesz na niego to więcej punktów dostajesz ale, żeby się bardzo rzadko się pojawiała i musisz na niego kliknąć w 10sec bo zniknie. Jeżeli się w ogóle da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Ci się nie chce, to odpuśc sobie prace w GMie...

Co ty myślisz, że taką grę robi się w 5 min ? NIE !!!

Na to potrzeba czasu....

Nie myślę że grę się robi w 5min. Jak ja próbowałem sam skrypt zrobić a to mi poszło z 30min :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stworz nowy obiekt kontrol i wpisuj

 

create:

alarm[0]=10*room_speed // ustawia alarm

 

alarm0:

if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje
{
with(klaun)instance_destroy() // to usuń klauna
alarm[0]=5*room_speed //ustaw alarm odnowienia klauna na 5sec 
if ( not instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun nie istnieje
{instance_create(random(room_width),random(room_height),klaun) //stwórz go w losowej pozycji roomu
alarm[0]=10*room_speed //ustaw alarm na 10 sec 
}

 

Pozdrawiam Marek :)

 

Edit: O w morde ale żeście się prze de mną rozpisali xD :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wogóle to ci wytłumacze jak sie robi alarm na klockach (narazie ci wystarczy):

 

1. Wstawiasz klocek zegarka tam odkąd chcesz zeby włączyło sie odlicznie i ustawiasz wartość PAMIĘTAJ ona nie jest w sekundach ( np do create czyli alarm włączy się podczas tworzenia objektu albo do game start i wtedy jak gra się włączy)

 

2.póź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stworz nowy obiekt kontrol i wpisuj

 

create:

alarm[0]=10*room_speed // ustawia alarm

 

alarm0:

if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje
{
with(klaun)instance_destroy() // to usuń klauna
alarm[0]=5*room_speed //ustaw alarm odnowienia klauna na 5sec 
if ( not instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun nie istnieje
{instance_create(random(room_width),random(room_height),klaun) //stwórz go w losowej pozycji roomu
alarm[0]=10*room_speed //ustaw alarm na 10 sec 
}

 

Pozdrawiam Marek :)

 

Edit: O w morde ale żeście się prze de mną rozpisali xD :P

To mi się w ogóle nie pojawia :o

 

<EDIT>

A jeżeli mój klaun nazywa się bonus to zamiast klaun to bonus czy obj_bonus??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to na mapie i widać to cały czas i jak parę razy wcisnę to

______________________________

ERROR in

action number 1

of Alarm Event for alarm 0

for object obj_bonus:

 

Error in code at line 1:

if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje

 

at position 21: Unknown variable klaun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 posty wyżej wrzuciłem przykład. Przeczytałeś treść błędu ? nie ma obiektu klaun :P

 

Pozdrawiam Marek :)

 

Edit: Acha i stwórz oddzielny obiekt kontrol czy coś takiego i tam wstaw ten kod jak w przykładzie :)

Dzięki za pomoc już wiedziałem dlaczego Error bo klaun musiałem zmienić na kontrol i działa. Dziękuje wszystkim za pomoc a zwłaszcza Markowi.S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...