Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jak zrobić takie rzeczy jak "Claun" że trzeba wciskać na niego?? Bo chcę zrobić taki Bonusik i jak klikniesz na niego to więcej punktów dostajesz ale, żeby się bardzo rzadko się pojawiała i musisz na niego kliknąć w 10sec bo zniknie. Jeżeli się w ogóle da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Dla mnie gm nie ma ograniczeń robie co chcę xD a jak czegoś nie wiem to szukam na forum np wpisz w szukajkę alarmy :) Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Temat był już poruszany wielokrotnie.... Wystarczy poszukac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Temat był już poruszany wielokrotnie.... Wystarczy poszukac... Nie chce mi sie szukać przez 89stron... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jeżeli Ci się nie chce, to odpuśc sobie prace w GMie... Co ty myślisz, że taką grę robi się w 5 min ? NIE !!! Na to potrzeba czasu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jeżeli Ci się nie chce, to odpuśc sobie prace w GMie... Co ty myślisz, że taką grę robi się w 5 min ? NIE !!! Na to potrzeba czasu.... Nie myślę że grę się robi w 5min. Jak ja próbowałem sam skrypt zrobić a to mi poszło z 30min :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...6&hl=alarmy kilkaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 stworz nowy obiekt kontrol i wpisuj create: alarm[0]=10*room_speed // ustawia alarm alarm0: if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje { with(klaun)instance_destroy() // to usuń klauna alarm[0]=5*room_speed //ustaw alarm odnowienia klauna na 5sec if ( not instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun nie istnieje {instance_create(random(room_width),random(room_height),klaun) //stwórz go w losowej pozycji roomu alarm[0]=10*room_speed //ustaw alarm na 10 sec } Pozdrawiam Marek :) Edit: O w morde ale żeście się prze de mną rozpisali xD :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tak wogóle to ci wytłumacze jak sie robi alarm na klockach (narazie ci wystarczy): 1. Wstawiasz klocek zegarka tam odkąd chcesz zeby włączyło sie odlicznie i ustawiasz wartość PAMIĘTAJ ona nie jest w sekundach ( np do create czyli alarm włączy się podczas tworzenia objektu albo do game start i wtedy jak gra się włączy) 2.póź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 stworz nowy obiekt kontrol i wpisuj create: alarm[0]=10*room_speed // ustawia alarm alarm0: if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje { with(klaun)instance_destroy() // to usuń klauna alarm[0]=5*room_speed //ustaw alarm odnowienia klauna na 5sec if ( not instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun nie istnieje {instance_create(random(room_width),random(room_height),klaun) //stwórz go w losowej pozycji roomu alarm[0]=10*room_speed //ustaw alarm na 10 sec } Pozdrawiam Marek :) Edit: O w morde ale żeście się prze de mną rozpisali xD :P To mi się w ogóle nie pojawia :o <EDIT> A jeżeli mój klaun nazywa się bonus to zamiast klaun to bonus czy obj_bonus?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 A co to ma za znaczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Sorry. Że was tak męczę ale gdzie wpisać czas kiedy się pojawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Tak muślisz że gm wie co oznacza słowo klawn??? @up mi się zdaje że w create... jak źle to sprubuj w step... a jak 2 sposoby złe to w alarm0-11 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Czy tobie trzeba wszystko na przykładach robić ? :blink: Klaun Pozdrawiam Marek :) Tak muślisz że gm wie co oznacza słowo klawn??? ale mnie dobiłeś tym postem, jak sobie napiszesz to będzie wiedział :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Czy tobie trzeba wszystko na przykładach robić ? :blink: Klaun Pozdrawiam Marek :) ale mnie dobiłeś tym postem, jak sobie napiszesz to będzie wiedział :P Na twoim też się nie pojawia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 No tak ale jak psa nazwe klown to wiedzieć nie będzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Sciągać to PLIK :) Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Zrobiłem to na mapie i widać to cały czas i jak parę razy wcisnę to ______________________________ ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 0 for object obj_bonus: Error in code at line 1: if (instance_exists(klaun)) //jeżeli klaun istnieje at position 21: Unknown variable klaun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 2 posty wyżej wrzuciłem przykład. Przeczytałeś treść błędu ? nie ma obiektu klaun :P Pozdrawiam Marek :) Edit: Acha i stwórz oddzielny obiekt kontrol czy coś takiego i tam wstaw ten kod jak w przykładzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 2 posty wyżej wrzuciłem przykład. Przeczytałeś treść błędu ? nie ma obiektu klaun :P Pozdrawiam Marek :) Edit: Acha i stwórz oddzielny obiekt kontrol czy coś takiego i tam wstaw ten kod jak w przykładzie :) Dzięki za pomoc już wiedziałem dlaczego Error bo klaun musiałem zmienić na kontrol i działa. Dziękuje wszystkim za pomoc a zwłaszcza Markowi.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się