kubos Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Jak spowolnić animację, żeby nie zasuwała tak szybko jak to jest ustawione automatycznie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Zmienna image_speed, wartość od 0 do 1. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 I gdzie mam to wpisać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Nie jestem pewny ale chyba w Step objektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Obojętnie, tam gdzie Ci potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 możesz też przy tworzeniu animacji w edit sprite ustawić na 1 (pod podglądem animacji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 I nic Ci to nie da. Jest wyraźnie napisane że jest to prędkość animacji na podglądzie, a nie w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 ja zawsze kopiuje ten sam obrazek po kilka razy i wtedy animacja zwalnie ale dobrze wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 A później obrazki ważą n razy więcej, hm? To zła metoda. Nawet bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 oj nie najlepsza :jezor: zwykłe image_speed to ogólnie ważna stara dobra funkcja której warto sie przyjrzec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 image_speed The speed with which we cycle through the sub-images. A value of 1 indicates that each step we get the next image. Smaller values will switch sub-images slower, drawing each sub-image multiple times. Larger values will skip sub-images to make the motion faster. Sometimes you want a particular sub-image to be visible and don't want the program to cycle through all of them. This can be achieved by setting the speed to 0 and choosing the correct subimage. For example, assume you have an object that can rotate and you create a sprite that has sub-images for a number of orientations (counter-clockwise). Then, in the step event of the object you can set { image_index = direction * image_number/360; image_speed = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 lol xD nie no wybaczcie ale nie moge xD kopiowac klatki po 10 razy zeby zwolnic animacje xD boskie xD!! Czemu ja na to nie wpadłęm xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 w create: change sprite i tam masz speed i wpisz od 0 do 1. np. 0.5. ale najpierw tam wybierz sprite tej animacji. pasi? :blink: ot cala filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się