Nikas Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Siemka mam object który we mnie strzela.I jak zrobić by wtedy gdy strzela zmieniał sprite?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Obiekt>>Event Animation End>>Code... sprite_index=sprite0 //sprite kiedy nie strzela Obiekt>>Event Step>>Code... if alarm[0]<0 { //Tutaj kod na strzał sprite_index=spr //Sprite kiedy strzela alarm[0]=10 //czas strzalu } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 a jak zrobić że dopiero gdy strzelę w wroga 20 razy to zginie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 stwórz wrogowi warunek Wrog>>Event Create>>Code... hlt=20 Wrog>>Event Collision (Bullet) >>Code... hlt-=1 with(other)instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 I jeszcze w stepie objektu obj_wrog daj: if ( hlt ) <= 0 { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 nie działa :( prubowałem zmieniać kod i nic... można przykład?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Link do przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 bardzo ci dziękuje maxpayn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się