Skocz do zawartości

Animacja 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Można to zrobić tak:

tex=background_get_texture(textura)

draw_set_color(make_color_rgb(red,green,blue))

d3d_draw_block(x,y,32,x+32,y+32,0,tex,1,1)

draw_set_color(c_white)

Na tym jest zabawa z warunkami

A z tym:

tex=sprite_get_texture(textura,image_index)

d3d_draw_block(x,y,32,x+32,y+32,0,tex,1,1)

To ze spritem zabawa :P , można użyć "image_speed"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powinoo byc red ale do szegoł. Ale jak tam piszesz to to ci nawet samo wyskakuje czy chcesz napisac wlasnie tak a jak tak napisze to i tak jest zle (czyli ze sam program proponuje mi tak napisac a pozniej mowi ze zle)

 

jakbys mogł to zrob przykład i daj na stronke. plz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...