taex Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Zrobiłem sobie takie coś https://gmclan.org/up2355_12_test.html Postawiłem tam narazie postać i ścianę i chcę, żeby postać jak wpadała na ścianę to się zatrzymywała ale ona przez nią przelatuje :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Obiekt "obj_ssj3" ustaw kolizje pomiędzy "obj_wall" i "Move fixed" ustaw na "0" (Ten klocek który użyłeś do poruszania się "obj_ssj3" ) EDIT: Zauważyłem też że niepotrzebne klocki są w "obj_wall" usuń je i ten dźwięk ustaw w obiekcie "obj_ssj3" kiedy zachodzi kolizja z "obj_wall" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taex Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Jak ustawię na "0" to nie będzie się ruszać EDIT/ Poprawiłem muzykę i działa :) Ale to trochę wkurzające jest jak za każdym razem jak wali w ścianę jest ta muza a jak dam playsound i nie wybiorę żadnego pliku dźwiękowego to mam tak https://gmclan.org/up2355_12_test2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 w kolizji ze ścianom ustaw to co masz w objekcie obj_ssj3 w press space. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 ponieważ nie ustawiłeś żadnego dźwięku :) usuń ten klocek z dzwiękiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 @Konrad-GM Zrobiłeś z muzykom a z zatrzymywaniem się nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 I ty powiesz że nie?? :] Obiekt "obj_ssj3" ustaw kolizje pomiędzy "obj_wall" i "Move fixed" ustaw na "0" (Ten klocek który użyłeś do poruszania się "obj_ssj3" ) oooooooo.... a to co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Dobra zwracam honor ale chciałem powiedzieć że w przykładzie... ooooo... Sorry Konrad-GM myślałem że to twój przykład a to przykład Taex'a sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardybh Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Mam problem już posiadam bohatera którym się poruszam ale przechodzi przez inne objekty co mam zrobić żeby on nieprzechodził? bo to co do góry pisaliście tego nierozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 W kolizji z tym obiektem daj mu speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardybh Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 a gdzie to wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Bierzesz Add Event -> Collision -> Wybierasz objekt . I w tym evencie wpisujesz speed = 0; Oczywiście w bohaterze to dajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardybh Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 no wchodze w add event collision wybieram objekt i co dalej? tam niema czegos takiego jak speed jakiego tam actiona mam umieścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 W zakładce "Control" a klocek to "Execute a piece of code". Dajesz to i tam wklejasz ten kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardybh Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 i w zakładce control niemam "Execute a piece of code" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Napisałem ci przykład tego. Przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się