trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 czy może zajść kolizja między obiektem a efektem particle (czy jak on tam sie nazywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie może. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 a Butel Time w GM mozna zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Można zrobić. A co do Practicle do możesz zrobić nowy objekt i dasz mu w ten efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 a jeszcze odnoścnie tego BT, to trza na takiej zasadzie jak w TGF że każdemu obiektowi zmieniamy szybkość i wszystko inne po kolei czy tu można to jakoś inaczej wykonać? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie trzeba. Można zmienić tylko room_speed Normalna szybkość to room_speed=30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Używanie room_speed do tego akurat nie jest dobrym pomysłem. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Dzielisz mnożysz wszystko co wpływa na przemieszczanie się obiektu przez odpowiednią zmienną. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no to sie trza męczyć jak w tgf :] a ten room speed to daje raczej efekt przycinania sie gry a nie BT :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jak napiszesz odpowiedni system to uwierz mi, nie będziesz się męczył. =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 ale narazie nie napisze co jestem za cienki :P już sie biore za moją pierwszą gre :D zasypie ten dział pytaniami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie dziwię się, bo jeśli robisz grę z domyślną szybkością 30fps, to trzykrotne zwolnienie raptem 10fps i widać jak gra się tnie. Wystarczy, że zwiększysz domyślną szybkość na np. 60 / 75 / 80 / 90 fps. Wtedy jest z czego schodzić, np. 90 fps / 3 = 30 fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 u mnie akurat domyślna szybkość była 60 a nie 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 ja uwazam ze lepiej se zrobic globalna np motion=1. Przy kazdej predkosci czy cos dajesz /global.motion a potem tylko zmieniasz zmienną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się