Bixon Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 czesc.... sorka za tyle tematów, no ale chcę się trochę dowiedziec, potem już tak nie będzie..... A więc tak, jeżeli ustawię wielkośc roomu z tej co jest domyślnie na większą (np. 800x800) okno bardzo się rozciąga.... A chodzi mi o to, żeby było w domyślnej wielkośc, a jej zawartośc się przesuwała (tak jak we wszystkich grach.....) Bardzo proszę o pomoc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 <_< nie czaję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Wpisz sobie tutaj: https://forum.gmclan.org/index.php?act=Search&f=30, słowo views, tam znajdziesz odpowiedź. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Chyba o viewsy mu nie chodzi... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Chyba o viewsy mu nie chodzi... <_< Więc jeśli nie o zmienę rozdzielczości okna gry przez viewsy, to może sam podrzucisz pomysł rozwiązania? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Chodziło o viewsy.... Naprawdę sorka, że was tak męczę tymi pytaniami.... Niemam się kogo dopytac to się pytam was.... Jeszcze jeden problem (ostatni i już wam głowy nie zawracam) zrobiłem przyciski menu... jeden play, ma ustawione żeby po jego nacisnięciu przeniosło do room2.... : if mouse_check_button(mb_left) { room_goto(room2); } Ale cały ekran reaguje na kliknięcie i od razu przenosi do tego roomu.... Gdy był inny przycisk było dobrze.... Ale on był brzydki xD i zrobiłem nowy.... if mouse_check_button(vk_left) { show_info } A ten kod wogóle mi nie działa.... Jak można zrobic by było dobrze wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 if (mouse_check_button(mb_left)) {show_info()} Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ale to nie naprawia tego, że tło i działają pod tym kodem : if mouse_check_button(mb_left) { room_goto(room2); } mimo on jest wpisany do objektu play.... On obiekt obj_play bierze jako całe tło... Tak wygląda room : https://gmclan.org/uploader/2252/room.jpg A tak step obiektu play.... W help jest tak samo, tylko, że z innym kodem.... Kod podany up przez Marka https://gmclan.org/uploader/2252/ustawienia.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się