Firemark Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Wszyscy wiemy jak trudno zrobić mądrego komputera w gm.Powiedzmy,że jakiś stór będzie gonić ciągle aż do terytorium.Jeżeli się mu zrobi krzywdę to będzie ciągle gonić,ale jeżeli będzie sie nudzić to wyjdzie z terytorium i będzie gonić,aż mu sie znudzi i wróci na te terytorium. albo gdy jakieś statek kosmiczny który będzie latał do pewnego obiektu i jeżeli go spotka to będzie ciągle z nim wqalczyć,a jeżeli life będzie mieć ok.10-15% to ucieknie,żeby się zregenerować się. JEdnym słowem jak zrobić 2 playera,którym będzie grać komp i prawie intyl;igentny jak człowiek.Czy musze do tego uzć 500 pytań czy możę tylko 10? Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 To zależy jak dobrą AI chcesz stworzyć. Jeżeli zrobisz 10 sytuacji dla jednego obiektu i będzie to wyglądało wmiarę fajnie i realistycznie to chyba wystarczy. Po prostu testuj, testuj i jeszcze raz testuj. Daj gierke qmplom - może oni coś wymyślą, coś im będzie przeszkadzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Doprawdy artystycznie i precyzyjnie zdane pytanie ;) Ale pojęcia AI nie da się ując w tak sztywne ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 4 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 hmm.Czyli rozumieć tak.Im więcej pytań tym większa intyligencja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Co rozumiesz przez pytania ? Nie wiem jak ty podchodzisz do pisania sztucznej inteligecji... ale moim zdaniem masz nieco zatarte pojęcie o tym zagadnieniu. Tu nie chodzi o ilosc pytan tylko ilosc zadazen na jakie obiekt bedzie reagował. Im wiecej takich zdarzen wezmiesz pod uwage ( i nie chodzi tu o 10 20 czy 1000 tylko tyle ile moze sie zdarzyc w danej sytuacji a to cięzko okreslic jakąs abstrakcyjną liczbą ) tym wyzsze AI bedzie mial twoj obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Grudnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Poza tym nie ma co liczyc ilosci linijek kodu czy tam zdarzen, poniewaz jak dojda petle i warunki, to ta liczba strasznie sie uplynni. W ogole nie ma co rozwazac na ten temat, bo liczba akcji zalezy od bardzo wielu czynnikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 5 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 prawda.NO cuż......A te pytania to mi chodziło tak,że się pyta i jeżęli jest wartość true wykonuje,jeżeli nie to robi co.s innego,albo powtarza.O to mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się