Wuteng Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Witam wszystkich szczególnie ekipe gmc. Mam mały problemik mianowicie nie wiem co zrobic zeby jak stworze kilka broni (ktore odpalaja sie na 1 klawiszu) ale tak zeby mozna je bylo zmieniac. POMOCYYYYYYY. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Tworzysz zmienną która przechowuje informację o tym, której broni gracz aktualnie używa i przy wciśnięciu fire'a sprawdzasz z której broni gracz strzela :P na przykład if spluwa=1 then cośtam if spluwa=2 then cośtam etc Oczywiście ta metoda nie jest doskonała, ale działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 29 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 tak tylko czy moglbys to mi wyjasnic dokladnie bo ja dopiero zaczynam i niezbyt to rozumiem a tak przzy okazji to jak stworzyc postac ktora ruszałaby rękoma wraz z celowaniem bronia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 widac ze jestes początkujący. To skrypt ktory powoduje ze wraz ze zmianą położenia celownika zmienia sie B) rąk postaci x=postac.x; y=postac.y; image_single=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)/30; - moze tu byc jakakolwiek liczba w zaleznosci ile klatek dales w spricie. B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 widac ze jestes początkujący. To skrypt ktory powoduje ze wraz ze zmianą położenia celownika zmienia sie B) rąk postaci x=postac.x; y=postac.y; image_single=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)/30; - moze tu byc jakakolwiek liczba w zaleznosci ile klatek dales w spricie. B) <{POST_SNAPBACK}> Ale czy do tego trzeba kilka obiektow czy spritow czy wystarczy jedna postac? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Łatwo wam mowic.. ale czlowiek ktory nie ma pojecia o co wam chodzi to nigdy tego nie zrozumie. Zamiescilem przyklad, nie wiem czy pomoze Ci to pojąć ale jasniej sie nie da... Powodzenia :thumbsup: Link: shooter.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 a w grze gdzie widok jest z boku to tez tak mozna zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 ehh... szkoda ze nie napisales odrazu o jaki widok Ci chodzi. Zmian będzie kilka ale jesli chodzi o wybór broni to nic się nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 czyli co dokladnie? pomóżcie plissssss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Po pierwsze nie powielaj postow... po drugie naucz sie zadawac precyzyjne pytania a po trzecie dostales przyklad, o co ci jeszcze chodzi ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Po pierwsze nie powielaj postow... po drugie naucz sie zadawac precyzyjne pytania a po trzecie dostales przyklad, o co ci jeszcze chodzi ?! <{POST_SNAPBACK}> bo nie wiem jak to zrobicw widoku z boku prosze o pomoc :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 30 Listopada 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Widok z boku czy od gory to zadna roznica jak bedzie wygladal system zmiany broni. Jak nie umiesz operowac na zmiennych, to wez odlacz internet, wydrukuj caly manual programu i go sobie przetlumacz na polski. Po miesiacu walk z programem jak dalej nie bedziesz czegos rozumial, to mozesz sie wtedy pytac. Teraz to widze, ze dosc niedawno sciagnales program dokladnie nie zapoznajac sie z jego mozliwosciami i opcjami. My cie za raczke prowadzic nie bedziemy, choosen przeciez zrobil ci przyklad. Ewentualnie pytaj sie na tej stronie: http://aagm.dog.pl ps. Nie czytales nawet regulaminu forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Niedługo zarzucę przykładem, tylko znajdę trochę więcej czasu. Jest to proste. Nawet siedzę teraz w platformerach ze zmianą broni, więc żadnego kłopotu nie będzie. PS. Dzięki Ranma za reklamę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Może nie uwieżycie ( :D ) ale załapałem oco w tym chodzi , tylko mam jedna malutkie pytanko: jak ograniczyc eeee obrót (celownika) np od 0 stopni do 180? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 No wiesz... przyklady są po to zeby je rozumiec.. czy nie ? ;) klawisz podnoszący celownik do gory : { if direction<180 direction+=1; } klawisz opuszczajacy celownik dol : { if direction>0 direction-=1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 2 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Dzięki wszystko działa tylko co trza zrobić zeby np podczas ruchu lufa nie odzielala sie od ciala (mam 2 obiekty 1 to gracz a drugi to lufa) podczas rownoczesnego pojścia do przodu i celowania (ruchu góra dół lufą) ?? Bo już nie wiem co zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Ty no... co bedziemy sie tak bawic... rzuc tu jak ma wygladac gra a ja zrobie reszte.. aha no i daj nazwisko zebym wiedzial jak podpisac :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Choosen widze że nie tylko ja mam takie wrażenie że każdy nowy myśli , że my mu wszystko zrobimy :P Wuteng daj w stepie ( Taki Event ) obiektu LUFA : x = gracz.x y = gracz.y Teraz powinno wszystko ladnie chodzić. Jak nie oto chodzilo to sorry zle cie zrozumialem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 2 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Choosen widze że nie tylko ja mam takie wrażenie że każdy nowy myśli , że my mu wszystko zrobimy :P Wuteng daj w stepie ( Taki Event ) obiektu LUFA : x = gracz.x y = gracz.y Teraz powinno wszystko ladnie chodzić. Jak nie oto chodzilo to sorry zle cie zrozumialem :P <{POST_SNAPBACK}> Dzięki Sadam teraz wszystko działa! :thumbsup: PS Nie mam już więcej pytań (chyba ze coś nieoczekiwanego ... ) :D I wiem co to jest step ... Edit By Orange Mod ( Sadaaam :D ) : Sorry, ale piszę zawsze to piszę ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi