Skocz do zawartości

Zablokowane Zmiana broni


Wuteng

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzysz zmienną która przechowuje informację o tym, której broni gracz aktualnie używa i przy wciśnięciu fire'a sprawdzasz z której broni gracz strzela :P

 

na przykład

 

if spluwa=1

then cośtam

if spluwa=2

then cośtam

etc

 

Oczywiście ta metoda nie jest doskonała, ale działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze jestes początkujący. To skrypt ktory powoduje ze wraz ze zmianą położenia celownika zmienia sie B) rąk postaci

 

x=postac.x; y=postac.y;

image_single=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)/30; - moze tu byc jakakolwiek liczba w zaleznosci ile klatek dales w spricie. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze jestes początkujący. To skrypt ktory powoduje ze wraz ze zmianą położenia celownika zmienia sie  B) rąk postaci

 

x=postac.x; y=postac.y;

image_single=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)/30; - moze tu byc jakakolwiek liczba w zaleznosci ile klatek dales w spricie. B)

 

Ale czy do tego trzeba kilka obiektow czy spritow czy wystarczy jedna postac?

:unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Widok z boku czy od gory to zadna roznica jak bedzie wygladal system zmiany broni. Jak nie umiesz operowac na zmiennych, to wez odlacz internet, wydrukuj caly manual programu i go sobie przetlumacz na polski. Po miesiacu walk z programem jak dalej nie bedziesz czegos rozumial, to mozesz sie wtedy pytac. Teraz to widze, ze dosc niedawno sciagnales program dokladnie nie zapoznajac sie z jego mozliwosciami i opcjami. My cie za raczke prowadzic nie bedziemy, choosen przeciez zrobil ci przyklad.

 

Ewentualnie pytaj sie na tej stronie:

http://aagm.dog.pl

 

ps. Nie czytales nawet regulaminu forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystko działa tylko co trza zrobić zeby np podczas ruchu lufa nie odzielala sie od ciala (mam 2 obiekty 1 to gracz a drugi to lufa) podczas rownoczesnego pojścia do przodu i celowania (ruchu góra dół lufą) ?? Bo już nie wiem co zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choosen widze że nie tylko ja mam takie wrażenie że każdy nowy myśli , że my mu wszystko zrobimy :P

 

Wuteng daj w stepie ( Taki Event ) obiektu LUFA :

 x = gracz.x
y = gracz.y

Teraz powinno wszystko ladnie chodzić. Jak nie oto chodzilo to sorry zle cie zrozumialem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choosen widze że nie tylko ja mam takie wrażenie że każdy nowy myśli , że my mu wszystko zrobimy :P

 

Wuteng daj w stepie ( Taki Event ) obiektu LUFA :

 x = gracz.x
y = gracz.y

Teraz powinno wszystko ladnie chodzić. Jak nie oto chodzilo to sorry zle cie zrozumialem :P

Dzięki Sadam teraz wszystko działa! :thumbsup:

PS

Nie mam już więcej pytań (chyba ze coś nieoczekiwanego ... ) :D

I wiem co to jest step ...

 

Edit By Orange Mod ( Sadaaam :D ) : Sorry, ale piszę zawsze to piszę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...