maroziom Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 <_< Mam mały problem. Chce żeby po podejściu do objektu i wciśnięciu ENTER wyświetlał się jakiś napis.Zrobiłem chyba tak jak trzeba. W kolizi z obiektem wpisałem w EXECUTE A PIECE OF CODE if keyboard_check(vk_return)(kiedy wpisałem zamiast return enter też nie działało) { show_message('text') } a w drugim EXECUTE A PIECE OF CODE speed=0 . I nie działa :( (moge przechodzić przez objekt i nie moge włączyć textu)...Błagam pomużcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 vk_enter i upewnij się, że objekty są widzialne i mają sprity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Objekt który ma coś rysować, właśnie nie może mieć sprita :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Ale on używa show_message a nie draw_text przez co nic nie rysuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Ehh specjalisci ;) Nicolas ... Tworzysz obiekt postac ( u mnie ludek ) i obiekt po zetknieciu z ktorym i wcisnieciu klawisza enter ma sie pojawic jakis komunikat ( u mnie gadanie ) Nastepnie "otwierasz" obiekt ludek do edycji. Wybierasz event kolizji z obiektem gadanie i dajesz tam klocek execute a piece of code a w nim : if keyboard_check(vk_enter) { show_message("cos tam"); } koniec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroziom Opublikowano 29 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 ok spoko. Ale nadal moge przechodzic przez obiekt ktory ma "mówić"... :( nawet kiedy wpisze speed=0 może lepjej dajcie jkis przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 No wybacz... ale nie pisales nic o tym ze nie nie chcesz pozostawic mozliwosci przechodzenia przez przedmiot. Nie wiem za pomoca jakiego algorytmu poruszasz twoim bohaterem ale zaznacz pole "solid" w obiekcie gadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroziom Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 OK działa dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi