andrzej1_1 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Przykład: https://gmclan.org/up1450_4_Kopia_jazda_autem.html Jak zrobić żeby auto jeździło obok drugiego bo w tym przykładzie jak skręcam samochody nie jadą już obok siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Oo ! Po co ci 2 auta na jednym sterowaniu? :boxed: Zmień w jednym samochodzie sterowanie :P . Ale tak w ogóle to powiedz do czego ci to potrzebne. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Do mojej nowej gry będzie mi potrzebne :); masz gang i musisz zapanować nad światem. :D P.s Może zamiast się pytać byś odpowiedział? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Przykład: https://gmclan.org/up1450_4_Kopia_jazda_autem.html Jak zrobić żeby auto jeździło obok drugiego bo w tym przykładzie jak skręcam samochody nie jadą już obok siebie? :) w tym przykładzie auto nie jedzie obok drugiego gdy, np. skręcimy w lewo i jedna z tych bryk znajduje się na trawie a drugie nie bo na trawie ma inne przyspieszenie i skrętność niż na drodze!!!! Zmień wszędzie na drogę w roomie i zobaczysz że jak skręcisz to będą obok siebie jechać :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Dzięki.To nie wszystko zobacz ten schemat https://gmclan.org/up1450_7_schemat.html ; auta na początku są obok siebie, póżniej skręcają i na końcu są za sobą a mają być obok siebie. Co zmienić w kodzie? P.s To powinno wyglądać tak: https://gmclan.org/up1450_7_schemat2.html P.s2 Rysuki nie są zbyt dokładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Zawsze możesz pójść na pewne ustępstwo. W step corolla zostaw image_angle=direction pousuwaj wszystkie ewenty ruchu (spacja, lewo etc.) i dodaj klocek Step towards a point avoiding objects x: draw.x-90 y: draw.y speed: 5 ale nie osiągniesz zamierzonego efektu =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się