Tymon Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Tylko taka mała informacja. Wartość image_index zwiększa się niekontrolowanie do nieskończoności gdy obiekt nie ma ustawionego sprite_index. Do czego to może doprowadzić, chyba wiadomo. Jak uniknąć? Ustawić image_speed takiego obiektu na 0. =) Ah, tak. Dotyczy to 6.1, nie wiem jak jest na 7.0. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Przetestowałem to i masz racje :P Do czego to może doprowadzić, chyba wiadomonie nie wiadomo :P edit: a co do GM 7.0 to niestety bug też występuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Wiem że GM to nie kalkulator ( fakt, bo jest szybszy niż GM jeśli chodzi o obliczenia ), więc zobacz jak zareguje na dodawanie 1 do 9E+1000000. Tak na przykład. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się