Skocz do zawartości

Brak funkcji... :(


Dawidsu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam strasznie wielkiego problema, forumowicze moi!

Robię sobie coś tak fajnego, że na razie jest w pewnej tajemnicy, więc nie powiem po co mi te rzeczy. Funkcji takich nie ma w GM, więc powiedzcie jak zrobić:

 

- kasowanie katalogu;

- stworzyć skrót;

 

Pomóżcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o skrót to:

możesz sprawdzić/porównać w jakimś HexEdytorze różne skróty i potem na podstawie zebranych informacji spróbować zrobić taki skrót. Prawdopodobnie jest to prawie niewykonalne tzn. nie będzie ci sie chciało i nie wiem czy wogóle jest to wykonalne bo tak nagle mi przyszło do głowy:D a poza tym mam całkiem fajną faze więc jest duże prawdopodobieństwo że pisze głupoty...:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Kiedyś widziałem 2 tego typu tematy na oficjalnym forum w dziale z dodatkami. Obydwa można zrobić bez dll'i.

1) Stworzyć kasuj.bat z zawartością "rd %1" i potem odpalać go za pomocą gm'a, gdzie argumentem będzie nazwa kasowanego katalogu, jednak wyskakujące okienko pewnie ciebie nie interesuje, więc chyba będziesz musiał poszukać dll.

2) Na 100% się da bez żadnych dodatków. Musisz tylko znać strukturę pliku lnk i po prostu zapisujesz odpowiedni plik.

 

update:

Znalazłem źródło do tworzenia skrótów dla C. Przetłumaczenie we własnym zakresie (podpowiem, że trzeba użyć funkcji do binarnego zapisu danych):

http://www.the7soft.com/file-formats/file-...le-formats.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ups, pomyliłem się, oczywiście nie chodzi o typ pif lecz lnk. :)

 

SLy: Tak, od kiedy w GM są funkcje do binarnego zapisu danych, możesz zapisać dowolny typ pliku, pisać własne formaty np. zasoby trzymające w sobie pliki graficzne, a potem je wyciagac. Ostrzegam tylko, ze GM operuje na plikach znaaaaaaaacznie wolniej od jezykow programowania, tak wiec jezeli bys chcial napis wlasny format do trzymania, to polecam skrobnac dlla, bo roznica jest spora (gm przerobi np. 100 KB plik na sekundę, a w tym czasie C++ 10 MB). Poza tym wielka szkoda, ze GM nie moze dodac zasobow prosto z pamieci, tylko musi z pliku, wskutek czego, nie mozna danych od razu wrzucac do gry, trzeba najpierw wszystko zapisac do tymczasowych plikow :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...