Skocz do zawartości

Zablokowane gothic


LionX Dagger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sorry, ale jezeli bierzesz sie za level design przed ukonczeniem silnika nawet w 10% to good luck, nie wroze temu projektowi swietlanej przyszlosci.

 

Nie wyglada to narazie rewelacyjnie, druga mapa jest fe, pierwsza dalej niedopracowana. Dodatkowo, musisz koniecznie lepiej rozplanowac wieksze poziomy, bo zaczyna sie ciac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale jezeli bierzesz sie za level design przed ukonczeniem silnika nawet w 10% to good luck, nie wroze temu projektowi swietlanej przyszlosci.

Przykro mi cię rozczarować ale wszystkie gry w ten sposób robiłem i jakoś je ukończyłem (wiesz każdy ma swój unikatowy styl w jakim pisze gry itp)

 

Nie wyglada to narazie rewelacyjnie, druga mapa jest fe, pierwsza dalej niedopracowana. Dodatkowo, musisz koniecznie lepiej rozplanowac wieksze poziomy, bo zaczyna sie ciac.

po pierwsze druga mapa została zrobiona po to by sprawdzić czy ludziom będzie się ciąć i czy nie trzeba przypadkiem jakoś ją zoptymalizować a po drugie pierwsza mapa to jest tylko przeznaczona do testów to nie jest mapa do gry bo po co mam czekać aż duża mapa się wczyta tylko po to by sprawdzić drobne zmiany i widocznie masz słabego kompa bo innym chodzi płynie poza tym gm nie jest szybkim zwłaszcza jeśli w pamięci ma całą odwzorowaną mapę z gothica 1 bo niestety jest to duży obiekt a go dezaktywować nie mogę stąd był mój pomysł by podzielić mapę na sektory które by się dezaktywowały gdy ich nie widać

 

jak ci się gra nie podoba to nie musisz w nią grać jakoś to przeżyje a zmuszać cię nie będę

 

Edit : postanowiłem nie zamieszczać tu kolejnych wersji engina bo gra jeszcze zdąży się znudzić przed jej wydaniem i w tedy kaszana XP ogólnie wiecie czego możecie się spodziewać to wam powinno wystarczyć na jakiś czas co prawda co jakiś czas będe aktualizował temat i dodawał tu jakieś ciekawostki np. skreeny ale temat dalej uważam za otwarty możecie tu pisać np. co chcieli byście zobaczyć w grze (poza lepszą grafiką XP) a jak macie np. jakiś pomysł na quasta to jak chcecie możecie się nim tu podzielić itp. Itd. XP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to ja mam pomysł na qesta :D

żeby cie przyjęli do obozu musisz zdobyć zaufanie i zlecają ci zadanie

żebyś np podpierdzielił zioło z obozu sekty :D no troche mało śmieszne :/

albo żebyś zabił trola :D stodwudziestudwuch troli żebyś zabił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lepszy pomysł:

 

"Znajdź 10 pokrzyw a dostaniesz ode mnie w ryj" xD

ten pomysł mi pasuję zadasz graczowi zadanie by zebrał 10 ognistych pokrzyw ale nie będziesz chciał mu za nie zapłacić i rzucisz się na niego z bronią ale jeżeli gracz cię pobije bo okażę się silniejszy to ni do mnie pretensje XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
i żeby był taki bajer żebyś mógł puszczać piardy i sikać :] i to by mogła być bardzo skuteczna broń! :D i żeby były jakieś czary... i woda w proszku :D

pierdy to sobie sam puszczaj to będziesz mieć efekty i dźwiękowe i zapachowe tylko nie popuść, a gra będzie genialna pewnie 3mam kciuki heh :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam idą prace nad projektem? :D zapodaj nowe demo :P

Edit : postanowiłem nie zamieszczać tu kolejnych wersji engina bo gra jeszcze zdąży się znudzić przed jej wydaniem i w tedy kaszana XP

No i chyba wszystko jasne a dema możesz się spodziewać dopiero jak gra będzie ukończona około w 90%

Więc sobie jeszcze poczekasz ^^

 

@lowrider Dzięki za wsparcie takie posty dają mi motywacje do dalszej pracy bo w końcu gra nie jest dla twórcy tylko dla graczy ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postanowiłem nie robić gothica w sensie remaka postanowiłem zrobić własną wersje potwory rośliny itp. będą podobne (jeśli parę podstawowych kształtów można nazwać podobnymi do modeli z gothica XP)

więc skrótowy opis wygląda tak

gra zaczyna się od pokazówki w starej świątyni śniącego po pokonaniu śniącego świątynia zawala się a nasz bohater unika spadających głazów ale niestety mały kamyczek spada mu na głowę i mdleje po przebudzeniu wychodzi z świątynia ale okazuje się że jest tylko ta części świątyni w której się znajdował reszta to ruiny na łące i tu gra się zaczyna no znaczy zaczyna się po przebudzeniu ale wiecie XP i cała akcja to to pomiędzy zawaleniem się świątyni śniącego a sprowadzeniem do khorinis przez Xsardasa czyli taki gothic 1.5 XP

 

oto jako ciekawostka mapka wyspy XP

 

>>mapka<<

 

Jak na razie pustej XP

 

A tak z ciekawości spytam czy ktoś z was wie co to za mapka bo bez bicia przyznaję się że ją sobie zapożyczyłem z pewnej gry XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...