Will Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Kilka dni temu pisałem już temat o tym ale niestety żadna z odp mi nie pomogła teraz daje przykład tego efektu niestety znalazłem tylko plik z rozszerzeniem exe. Potrzebuje taki sam przykład tyle, że do otwarcia w GM. https://gmclan.org/up2096.html Tu jest taki efekt ale exe. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Em, to tak trudno samemu jest zrobić obiekty spadające do środka roomu i niszczyć je po N stepach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Widziałem taki efekt w silniku GCC Effect Engine 3 z http://forums.gamemaker.nl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Nie ma tam tego... szukałem ale nie znalazłem ale dziex za próbę pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 oj oj oj oj :] Przeciej to najlepiej zrobić przy pomocy animowanego sprita. Inne sposoby może są,ale mhz żerne, szczególnie w GM. Tylko jak to narysować nie pytaj sie mnie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 a nie lepiej particlami? albo no poprostu obiektami xD EDIT: Aha o taki chcesz? To zrób sprita z taką kreseczką która powoli się zmniejsza, potem w jakimś controlerze pogody dajesz że jak pada deszcze to tworzy po bokach viewa te obiekty, każdy obiekt niech se w create daje direction na środek viewa jeszcze do tego, image_angle=direction, jak sie im skonczy animacja niech tworzy obiekt z animacją pluśnięcia a jak sie obiektowi pluśnięcia animacja skończy to instance_destroy(); taki chyba najprostrzy sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi