Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Robie grę podobną do S.W.A.T. Mam widok z góry i steruje się nimi myszką. I problem leży tu.... Jak zrobić aktywowanie bohatera czyli - O - to bohater X- to zaznaczony bohater O O O O X i gdy bohater bedzie zaznaczony to on ma tylko chodzi ć do punktu PS : prosze o przykład O to S.W.A.T = http://www.gmclan.org/up1818_4_S_W_A_T_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Proszę: https://gmclan.org/up506_11_zaznaczanie.html Oto przykład zaznaczenia wraz z prostym motion planningiem :). Prawy przycisk myszy - zaznaczenie; lewy - ruch. Można zaznaczać kilka jednostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Jesteś moim zbawicilem to nawet więcej niż chciałem THXXXXX :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 @Jakim: A jak mam zmienić zeby nie szedł pikselami i jak powiększe rooma to pole siłowe jekieś jest draw draw_set_color(c_aqua); //ustaw kolor rysowania na zielony //rysuj sprite draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_bl end,image_alpha); //sprawdz, czy obiekt znadjuje sie w polu zaznaczania if x>control.mouse_xstart-16 and y>control.mouse_ystart-16 and x<mouse_x-16 and y<mouse_y-16 and control.check=1 selected=1; //jesli zaznaczono if selected=1 { //rysuj prostokat draw_rectangle(x-8,y-8,x+8,y+8,1); //ustaw blend image_blend=c_aqua; //jesli wcisnieto lewy przycisk myszy if mouse_check_button_pressed(mb_left) { //zakoncz ostatnia sciezke path_end(); //wyczysc punkty sciezki path_clear_points(sciezka); //ustaw siatke siatka=mp_grid_create(0,0,20,15,16,16); //zadeklaruj przeszkode mp_grid_add_instances(siatka,solid_ob,1); //ustaw koniec sciezki (gdzie wcisnieto) mp_grid_path(siatka,sciezka,x,y,floor(mouse_x/16)*16+8,floor(mouse_y/16)*16+8,0) //ustaw typ siatki path_set_kind(sciezka,0); //zniszcz siatke mp_grid_destroy(siatka); //idz path_start(sciezka,3,0,1); } } else //przywroc blend image_blend=c_white Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 siatka=mp_grid_create(0,0,20,15,16,16); Zamień 20 i 15 na room_width/16 i room_height/16 - będziesz mieć ilość pól dopasowaną do wielkości ramki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się