Mateki Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Mam bohatera którym chodzi się myszką. I on atomatycznie sztrzela. Ale jak zrobić ze strzla dopiero gdy wyjde za ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Yyy... opisz może dokładniej o co ci chodzi i jak masz to zrobione, może wtedy zrozumiem o co ci chodzi :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 prosciej chodzi mu o to zeby bohater nie strzelal do sciany za ktora jest wrog... hm...moze cos pokombinowac z distance_to_object... ale to raczej nie wypali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 pokombinuj place_free ewentualnie place_meeting oraz instance_nearest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 instance_create(x+16,y+16,obj_pocisk_wroga) Czy (x+16,y+16, ......... - to pozycja mojego bohatera ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 jeżeli ten kod należy do bohatera to x i y to jego pozycja. x+16 i y+16 oznacza że pocisk tworzy się o +16pix od x bohatera tak samo z y :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 mi się zdaje ze o wiele mądrzej jest uzyć potężnej funkcji collision_line dzieki ktorej mozna idealnie sprawdzic czy na linii "ty-wrog" nie ma zadnego solida.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się