LionX Dagger Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 więc tak chciałem się zapytać jak zrobić chodzenie po nierównym terenię wiecie pagórki doły itp. nigdy tego nie pojąłem ja to działa w gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 to działa tak jak w 2D robisz grę niby w 2D (kolizje 2D, przemieszczasz obiekty po x i y itp) a w 3D tylko rysujesz... Mam nadzieje że rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 rozumieć rozumiem tyle że ciężko robić grę 3d jak platforkówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 właściwie w 3D dochodzi tylko nowa oś "Z" czy jak tam ją nazwiesz wysokościowa... W każdym razie łatwo za symulować tę nową oś w grze 2D :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 wiesz nie do końca oto mi chodzi chce coś bardziej profesjonalnego niż bawić się w obiekty po których ma schodzić niżej a po których wyżej Edit Nie chce zrobić schodów tylko mapę z pagórkami który jest jednym modelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 W standardowym 3d w gmie nie ma mozliwosci wykrycia kolizji miedzy 2 modelami, musisz wszystko wyliczac matematycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Więc zostaje tylko mój pomysł. Miałem ten sam problem no ale zawsze można napisać swój własny system kolizji :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 No nic widzę że sam będę musiał się dowiedzieć a co do tego na górze to nie prawda widziałem już tysiące przykładów które działają tak jak mówię no może nie dokładnie tak jak ja mówię bo w końcu po to ten temat bym się dowiedział ale też na pewno nie działają tak że są obiekty do schodzenia i wychodzenia na górkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi