kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Jak zrobić żeby pocisk wystrzelony przez bohatera znikał jak przeleci ileś tam pixeli??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 if (distance_to_object(hero) > 100) {instance_destroy()} Edit: głupie :P zaraz poprawię ;) create pocisku: oo=x step pocisku: if x-oo> 100 then {instance_destroy()} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 nie musi akurat wylatywać z bohatera STEP POCISKU if (distance_to_point(xstart,ystart)>=ilosc_pikseli) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 dzieki. Działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi