kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Jak zrobić, żeby gdy podejdziemy naszym bohaterem do obiektu o ileś tam pixeli( czy w czym sie tam podaje) on zaczyna do nas strzelać (obj_pociask)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 if ( distance_to_object(o_wrog) <= 30 ) { // np. 30 pixeli instance_create(x,y,obj_pociask); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 w stepie obiketu który ma strzelać if distance_to_object(obj_hero) < 100 {instance_create(x+0,y+0,obj_pociask)} Edit:Black byles szybszy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 no strzela. Tylko pełno strzał na raz. A ja chce żeby strzelał po jednym ale w odstępie na przykład 1sekunda. Jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 da sie zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 W step: if reload = 0 { if distance_to_object(obj_hero) < 100 { instance_create(x,y,obj_pociask); reload = 1; alarm[0] = room_speed*2; //co 2 sekundy } } W alarm[0]: alarm[0] = room_speed*2; reload = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Kiedyś komuś robiłem coś takiego PLIK :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Działa, ale jak włącza się ten room w którym jest ta postać co ma strzelać to wyskakuje taki błąd: ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_obcy: <---postać która strzela Error in code at line 1: if reload = 0 at position 4: Unknown variable reload I wtedy do wyboru mam 2 opcje: Abort i Ignore. Jak wcisne kilka razy ignore to już jest ok. Ale jak usunąć ten błąd żeby nie wyskakiwał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 pokaż nam step obiekty obcy: w pierwszej linijce masz niezdefiniowaną zmienną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 if reload = 0 { if distance_to_object(obj_maryjan) <=260 { instance_create(x+0,y+0,obj_pociskobcego); reload = 1; alarm[0] = room_speed*2; } } to mam w stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 W Create daj: reload = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_woozie Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 W step obiektu który ma strzelac if distance_to_object(obj_hero) < 100 { if shot = false { instance_create(x+0,y+0,obj_pociask) shot = true alarm[0]=20 } } W alarm shot = false W create shot = false Tak będzie najlepiej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 dzięki już ok. A da się zmienić to skąd ma być wystrzeliwany pocisk. Tzn. Teraz wystrzeliwany jest z glowy potwora a ja bym chciał żeby był wystrzeliwany tak z brzucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 to np jak masz instance_create(x,y,obj) to pododawaj albo odejmij od y np y+6 albo przestaw orginy sprita :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 to pokombinuj z instance_create(x+5,y+18,obj_pociask instance_create(x+16,y+16,obj_pociask) idt edit:k*rwa znowu ktos byl szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi