domek593 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zrobiłem takie coś, że kiedy postać strzela z łuku to jest animacja że strzelania, a strzała sobie leci, ale zamiast animacja strzelania dalej leci, chodz nie strzelam. A wiec moje pytanie brzmi: Jak zrobić aby po wystrzeleniu strzały animacja strzelania sie zatrzymała? P.S. troche moze niezrozumiale napisałem i pewnie sa jakies błedy :D P.S. 2 Prosze o POMOC :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Może if (keyboard_check_released(vk_guzik)) {image_speed=0} albo zmiana na sprita bez tej animacji czyli sprite_index=ludek_bez_luku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 A nie, bo daj if image_single = -1 { image_single = 0 } i masz xP Albo daj w animation end image_speed = 0 i tyle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Wiesz łatwiej by nam było pomóc gdybyś powiedział jak zmieniasz tą animację i jakiego eventu używasz aby strzelić z tego łuku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek593 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Prawie. Bo sa 4 obrazki np. A,B,C,D <-4 obrazki z ktorej jest animacja. I jak w pisze to co mi kazaliscie to zatrzymuje sie na obrazku A i dalej nie idzie. to ma być tak: animacaj strzelania, pozniej stop animacji. pozniej znowu animacaj strzelania i stop animacji i tak ciagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 I znowu odsyłam was do mojego uploadera Click i podziękuj Misieq - owi że mnie męczył o ten przykład :P Edit: wciśnij 'Q' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek593 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Fajnie. A jak zrobić żeby on ta animacje robił bez nacisniecia "Q" tylko zeby np. co 6 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 w create: alarm[0]=20 w alarm0: alarm[0]=20 ta akcja co jest pod Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Zrobiłem takie coś, że kiedy postać strzela z łuku to jest animacja że strzelania, a strzała sobie leci, ale zamiast animacja strzelania dalej leci, chodz nie strzelam. A wiec moje pytanie brzmi: Jak zrobić aby po wystrzeleniu strzały animacja strzelania sie zatrzymała? Dobre tłumaczenie :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się