kubos Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Mam prośbe. Niech ktoś napisze, tylko krok po kroku, jak zrobić coś takiego żeby postać gdy zdobędzie daną liczbę punktów przechodził do następnego pokoju. Tylko prosze dokładnie bo jestem jeszcze początkującym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 if score<=liczba punktów { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Dobra ale gdzie to wpisać. W Execute a piece of code, ale w zdarzeniu jakiego obiektu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 w STEP jakiegokolwiek obiektu byle był w roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 W create score=0 W step if score<=liczba punktów { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 No przenosi mnie teraz odrazu jak włącze gre i wyskakuje taki błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_ogien: Moving to next room after the last room. Co to znaczyć ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Że nie ma następnego rooma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...