zesio13 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 I znowu problem ze scrollingiem platformowym...pytano tu ..ja pytałem Buziola i nic ... <_< No więc po 1 w zakładce vievs ustawiłem wszyko jak trzeba odpalam gre ... <_< postać za szeroka ..a jak dochodzi do końca fragmentu planszy nic sie nie dźeje ustawiłem też object following ..i też nic .. wiem że były tematy tego typu ale ja sie pytam ...dlaczego postać sie : dla czego postać jest szersza ? dlaczego nie ma scrollingu ?? Jeśli coś w tym temacie nie tak to prosze go usunąć albo zablokować ...jak chcecie :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Może jednak powiesz co i jak tam ustawiłeś bo to na 90% jest problem z viewsami Poprawki: 90% > 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 planszuga ma 6000 szerokości a ja chce żeby ona sie przesuneła w lewo jak dojde tam do końca...no wievie jak to bywa we platformówkach ....a tu nic ...ide tam dalej i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ustaw hbor i vbor może jakieś 50 wystarczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ja bym dał na przynajmniej ze 250... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Napisał że chce aby się przesuwało jak dojdzie do końca więc tak ze 50 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 O ile wiem z własnego doświadczenia, że gry w których trzeba dojść do końca ekranu aby go przesunąć są mniej grywalne than te w których postać jest all time na środku...;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 hehehehe mniej grywalne - dobre xD lol, moim zdaniem to jest nie grywalne jak nie widac kiedy goomba wyjdzie "zaa ekranu" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 no tak miało być że stoi sie na środku a przeciwnicy łażą z boku i zgóry ale jakoś sobie pomyślałem że w każdym Mario idzie sie w prawo xD to zachowam tradycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 nie ..dobrze mówicie ale to nie dźała bo object following jest ustawiony na mario_prawo i tylko w prawo sie ekran przesuwa ...a nie można ustawić drugiego object following mario_lewo bo mam 2 objekty mario_prawo i mario_lewo a object following jest tylko dla mario prawo i co teraz ..?? jeszcze raz robić gre ? bo jestem w trudnej sytuacji ..są plansze przeciwnicy opcje teraz multiplayer dodaje i co teraz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Po co robić osobne obiekty dla każdej strony animacji? O_o Nie łatwiej zmienić sprite'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 No właśnie ?? Toż to więcej memory zajmuje i wogle... :P Zrób na dwa sprite'y w lewo i prawo i jeden obiekt. I w jego poruszaniu daj, że jak idzie w prawo, sprite_index = mario_prawo, a jak w lewo to sprite_index = mario_lewo... I wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Albo...: view_object[0] = mario_lewo; Jeżeli chcesz tak marnować pamięć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 daj hbor vbor 550 to postać będzie w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 ale gdzie mam wstawić view_object[0] = mario_lewo; co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Nie wstawiaj tego, to tylko obciąży wydajność i właściwie nic nie da w tym wypadku. Ustaw w opcjach viewa po prostu tylko bordery i masz co trzeba. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się